Wednesday, October 27, 2010

My new suede boots

It has been a week since my last post, so there is a big need for a new post! I already told you that I ordered Invito boots, and last Thursday I finally had the chance to pick them up at the post office. I think they're very beautiful and that the colour is perfect! I already wore them a couple of times, for example under my black puff-shorts and under a nice LBD. Will definitely were them a lot this fall/winter. The boots are made of suede, which in my opinion is one of the best materials. They also have a small heel underneath them. Can't wait to wear them more! 

Het is alweer een week geleden sinds de laatste post, dus het is nodig om te posten! Ik heb je al verteld dat ik Invito laarzen had besteld, en afgelopen donderdag kon ik ze eindelijk ophalen op het postkantoor. Ik vind ze heel mooi en de kleur is perfect! Ik heb ze al een aantal keer aangehad, onder andere onder mijn zwarte-pof-shorts en onder een mooie LBD. Ik zal ze deze herfst/winter zeker veel dragen. De laarzen zijn gemaakt van suède, wat volgens mij een van de mooiste materialen is. Ze hebben ook een kleine hak. Ik kan niet wachten om ze meer te dragen!



And oelala-o yeah, there are so many fun things these days! Tonight I'll go out for sushi with my floor mates, tomorrow I'll have dinner with my sister and after that I'll enjoy the 'launch party' of my appartement in which I live with about 1400 people (will be big!!!! And it's for free, nice.) Saturday I am going to bowl with my sportclub and after that the 18+ people are going to spent the night in Utrecht to party (which will be a long night, because it's heure d'hiver which means that the clock will turn back from 3a.m. to 2a.m. and we can introduce an extra party hour!). Next week more nice things will happen, because I'll go to the Shout Out Louds concert on Tuesday in de Melkweg (Amsterdam), wednesday I'll have dinner with some of my good friends and thursday another dinner appointment with a close friend. Furthermore I'll of course be busy with school, on Tuesday I have a really important meeting for my 6 months research project!! EXCITING things are going to happen!! (And I did not even mention the gala in november!)

En oelala-o yeah, er zijn zoveel leuke dingen deze dagen! Vanavond ga ik sushi eten met mijn verdiepingsgenootjes, morgen zal ik eten met mijn zus en daarna volgt er een openingsfeest voor mijn appartement waarin ongeveer 1400 mensen wonen (het wordt groots! En het is gratis, nice.). Zaterdag ga ik bowlen met mijn sportclub en daarna gaan de 18+ meiden de nacht in Utrecht spenderen om te feesten (het zal een lange nacht worden, omdat het heure d'hiver is wat betekent dat de klok een uur teruggaat om 3 uur 's nachts, waardoor we een extra uur om te feesten kunnen introduceren!). Volgende week zullen er nog meer leuke dingen plaatsvinden, omdat ik dinsdag naar het Shout Out Louds concert in de Melkweg (Amsterdam) ga, woensdag ga dineren met een aantal van mijn goede vrienden en donderdag nog een eetafspraak heb met een goede vriendin. Verder zal ik het druk hebben met school, op dinsdag heb ik een heel belangrijke afspraak voor mijn 6 maanden lange onderzoeksproject! SPANNENDE dingen gaan gebeuren!! (En ik heb nog niet eens het gala genoemd in november!)

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I really appreciate this. Would you like to follow my blog? If you are one of the first 75 followers you can (randomly) win a gift. Dankjewel voor je comment! Ik waardeer het erg. Wil je mijn blog volgen? Als je bij de eerste 75 volgers hoort maak je kans op een cadeautje.

Related Posts with Thumbnails